Online gæstebog ferielejlighed PS2979

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Online gæstebog ferielejlighed PS2979

Indlæg  Admin on Tirs apr 29, 2008 11:04 pm

Din mening gør en forskel! sunny
Giv nye lejere et godt råd med på vejen. Hvad var godt og hvad var knap så godt? Ved at skrive om dine oplevelser i ferielejligheden kan du hjælpe andre til at træffe et kvalificeret valg.

Brugervejledning
Skriv i gæstebogen ved at trykke på "Skriv svar"
Når du har skrevet i gæstebogen gemmes teksten ved at trykke på "send" knappen. Herefter indtastes den 5 cifret bekræftelseskode, som kommer frem på siden (husk at der er forskel på store og små bogstaver). tryk herefter på knappen "Udfør"

Læs beskrivelse af Bella Mallorcas lejligheder her:
http://www.bellamallorca.dk/rejse/Feriebolig-1-25.html?triptype=hotel

På forhånd tak for hjælpen.
Bella Mallorca

Sidst rettet af Admin Tors jul 16, 2009 10:25 pm, rettet i alt 4 gange

Admin
Admin

Antal indlæg : 33
Registration date : 02/01/08

Vis brugerens profil http://bellamallorca.do-talk.com

Tilbage til toppen Go down

Vacation Puerto de Sóller

Indlæg  Fons and on Man jun 02, 2008 11:45 pm

We've just returned from a wonderfull vacation in your apartment in Puerto de Sóller (Carolinaparc 2 B)

The apartment was spacious and luxury with 2 bathrooms and a dvd-player. It is conveniently situated near the beach, various playgrounds for the children and the route to Sóller.
The swimmingpool is great and in the evening you can hear the tolling of the bells of the sheep on the mountain...
Our children ( 2 and 4 years old) liked the beach very much, but also the tram: it's a pleasant ride that doesn't take very long and the icecream in Sóller is great!

We've seen a part of this beautiful island by hired car and can recommend Cala Tuent: a stony but beautiful beach reached bij many hairpinbends. For the little boys can we also recommend the prehistoric parc with all the dinosaurs.

We'd like to come back some day!

Met vriendelijke groeten/ Best regards,
Fons and Annet Brüning, the Netherlands.

Fons and
Gæst

13 dage super ophold i Port de Sollér

Indlæg  Christin on Man aug 18, 2008 10:11 am

Hej!
Vi, min mand og jeg vores 2 børn på 3 og 6 år, har i juli måned brugt ca. 13 dage i denne lejlighed i Port de Sollér, og jeg må indrømme, at det er en af de skønneste ferier, jeg længe har haft. Lejligheden ligger perfekt med direkte udsigt op til de omkringliggende bjerge. Det tager ca. 10 min. at gå fra lejligheden ned til det hyggeligste havnemiljø, hvor der ligger alverdens skønne restauranter og forretninger. Fra havnen går der så en antik sporvogn til den nærliggende storby Sollér, som er en kæmpe oplevelse værd. Til lejligheden hører der en pool, som vi benyttede os af stort set hver dag. Lejligheden er godt indrettet med store rummelige rum, og en rimelig stor terasse med den skønneste udsigt. Vi var en dag oppe i Alcudia og besøge nogle venner, og jeg må indrømme, at jeg glædede mig meget til at komme tilbage til "vores" by, som den nu er blevet døbt, for det er ikke sidste gang vi er der.

Jeg kan kun anbefale at tage til Port de Sollér.

Med venlig hilsen
De 4 nyudklækkede Port de Sollér fans Very Happy

Christin
Gæst

Ferie i juli 2009

Indlæg  Mette on Søn sep 06, 2009 6:35 pm

En stor rummelig lejlighed med en meget stor og lækker terrasse, hvor vi nok opholdte os det meste af tiden, når vi var hjemme.
Fra terrassen er der en dejlig udsigt over de smukke bjerge.
Til lejlighedskomplekset hører der en swimmingpool, som vi ofte benyttede om eftermiddagen, efter vi havde været på tur eller ved stranden.
Vi undrede os over ,at der ikke var en skraldespand i køkkenet da vi ankom til lejlighed, men fandt snart ud af hvorfor, da vi så myrene komme spadserende hele vejen fra terrassen og ind i køkkenet, hvor de gik efter alt der var spiseligt. Det var knap så lækkert.

Samlignet med den første lejlighed , hvor vi boede den første uge PS2106, manglede denne lejlighed, den samme charme som vi oplevede der.

Med venlig hilsen

Henrik, Katrine, Mikkel og Mette/Dragør

Mette
Gæst

Ferie i Port de Sôller

Indlæg  Helen on Tirs aug 03, 2010 1:01 pm

Vi er netop hjemvendt efter 9 rigtig dejlige dage i Port de Sôller.

Lejligheden er perfekt indrettet - pool og lejlighedskompleks er meget velholdt og hele herligheden ligger i et stille og roligt kvarter kun 300 m fra strandpromenaden.

Det er helt klart en lejlighed og by, der varmt kan anbefales, hvis man er til at rolig og afslappet ferie.

Venlig hilsen
Helen Jønson + familie Cool

Helen
Gæst

Re: Online gæstebog ferielejlighed PS2979

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics