Online gæstebog feriebolig PS2971

Vis foregående emne Vis næste emne Go down

Online gæstebog feriebolig PS2971

Indlæg  Admin on Tirs sep 08, 2009 6:22 pm

Din mening gør en forskel! sunny
Giv nye lejere et godt råd med på vejen. Hvad var godt og hvad var knap så godt? Ved at skrive om dine oplevelser i ferielejligheden kan du hjælpe andre til at træffe et kvalificeret valg.

Brugervejledning
Skriv i gæstebogen ved at trykke på "Skriv svar"
Når du har skrevet i gæstebogen gemmes teksten ved at trykke på "send" knappen. Herefter indtastes den 5 cifret bekræftelseskode, som kommer frem på siden (husk at der er forskel på store og små bogstaver). tryk herefter på knappen "Udfør"

Læs beskrivelse af Bella Mallorcas lejligheder her:
http://www.bellamallorca.dk/rejse/Feriebolig-1-25.html?triptype=hotel

På forhånd tak for hjælpen.
Bella Mallorca
Admin
Admin

Antal indlæg : 33
Registration date : 02/01/08

Vis brugerens profil http://bellamallorca.do-talk.com

Tilbage til toppen Go down

Ferie august 2009

Indlæg  Søren on Tirs sep 22, 2009 11:31 am

Vi havde fornøjelsen af at holde ferie i Port de Soller i uge 36. Det er en utrolig dejlig by med en lækker strand. Lejligheden er virkelig god med udsigt til de omkring liggende bjerge – Det er virkelig lækkert når man sidder på terrassen og slapper af Cool Lejligheden er rummelig med to soveværelser, stor stue og lækkert køkken. Der er dog kun aircondition i det ene værelse hvilket nok er det eneste minus ved lejligheden.

Tak for en dejlig ferie.

Søren, Bianca, Anders og Louise.

Søren
Gæst

Super ferie i Port de Soller

Indlæg  Whist on Tirs maj 25, 2010 4:10 pm

Min kortklub og jeg (4 mand høj) er just hjemvendt fra en super forlænget pinseferie i Port de Soller! Very Happy Vores lejlighed var moderne indrettet og i god stand og havde ikke mindst en stor altan/terrase, hvor vi i 5. sals højde (der er elevator)havde en fantastisk udsigt over bugten i Port de Soller og de omkringliggende bjerge. På altanen blev der spillet kort og drukket drinks i eftermiddags- og aftensolen til den helt store guldmedalje. Middagsmåltiderne indtog vi alle på restauranter langs den meget lange strandpromenade i bugten, og kvaliteten var overraskende god. Det eneste minus ved lejligheden er, at det kæmpe fladskærmstv i stuen giver indtryk af, at her kan man se fx noget sport - men vi kunne kun finde nogle kanaler, som vi aldrig havde hørt om. Med andre ord forvent ikke at I skal se VM i fodbold o-lign i lejligheden. Der er dog hoteller og barer i Port de Soller, som om nødvendigt viser tv-sport.

Sammenfattende kan jeg sige, at det er ikke sidste gang, at jeg aflægger Port de Soller et visit! Very Happy

Whist
Gæst

Re: Online gæstebog feriebolig PS2971

Indlæg  Sponsored content

Sponsored content

Vis foregående emne Vis næste emne Tilbage til toppen

- Similar topics