Cykeltur fra Sóller til Sa Calobra /Puig Major
Bella Mallorca forum :: Sport :: Cykling
Side 1 af 1 • Share •
Cykeltur fra Sóller til Sa Calobra /Puig Major
Der er mulighed for mange skønne ture i Sóller området, specielt vil jeg nævne turen op til søerne, og videre ned til Sa Calobra. Sa Calobra er et helt specielt landskab, som bare skal opleves (blandt cykel-entusiaster kaldes det altid Hullet. Hvorfor finder du ud af, hvis du tager turen). Det kan stærkt anbefales med en speciel bjergkrans på cyklen (vi har racer-cykler) , hvis du vælger cykelferie med udgangspunkt i Soller. Det er ikke muligt at trille en tur på flad vej, så en god gearing hjælper, men så er det også muligt at komme op alle steder.
Jeg har været på cykelferie mange steder, men vender altid tilbage til Mallorca. Bjergene er skønne, vejene gode og det bedste er den måde trafikken afvikles på. Jeg føler mig aldrig "truet", og her kunne vi lære noget i Danmark.
Mona og Uffe

Jeg har været på cykelferie mange steder, men vender altid tilbage til Mallorca. Bjergene er skønne, vejene gode og det bedste er den måde trafikken afvikles på. Jeg føler mig aldrig "truet", og her kunne vi lære noget i Danmark.
Mona og Uffe

Mona og- Gæst
Similar topics» "Reklametalen" - Hvad fortæller I, når der bliver vist interesse for jeres dukker?
» Magasin du 714 - furwigs og øjne (glas, akryl, silikone)
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
» Magasin du 714 - furwigs og øjne (glas, akryl, silikone)
» Krøller og Soom show room, Harajuku [a few doll photos; Soom Amber / Ephrem]
Bella Mallorca forum :: Sport :: Cykling
Side 1 af 1